PREGÓ CARNESTOLTES 2011

Aquest any celebrem l'any de la química i aquí us oferim el pregó i la cançó de la comparsa de benvinguda a SM Carnestoltes.

Bona tarda, nens i nenes, bona gent de totes menes.

Nenes i nens, bona tarda, no faig por ni faig basarda.

Ja em teniu aquí i a punt. Au, sonalls, tots ben amunt!

Farem tots gresca i tabola, Carnestoltes a l’escola!

Jo us porto felicitat i un pregó que m’he empescat.

També us vull donar les gràcies per les danses i acrobàcies.

Sapigueu que, per venir, una mica vaig patir.

La poció que heu descobert ha sigut semàfor verd.

I, com sempre, quasi d’esma, vinc abans que la Quaresma.

Amb beuratges i pocions, i alegries a porrons,

celebrem el Carnaval de la Química total.

A l’email que us vaig escriure ho dic clar i amb un somriure.

Demà al matí, abans d’entrar, el nas canviat heu de portar.

Jo vull mirar tota la gent portant un nas ben diferent.

I jo crec i molt m’ensumo que demà sí que em perfumo.

Grups de L’aigua i Cuiners, en sou molt, de riallers.

Experiments i Alquimistes, esteu fets uns grans artistes.

Les Pocions, oh!, Les Pocions em desperten emocions.

Els Científics Forestals munten uns supersidrals

I amb els Científics Experts vas segur i mai no et perds.

I Els Àcids? I L’Urani? Valga’m Déu! Em trenco el crani.

Amb la gent del grup d’els Àcids pothom passa uns moments plàcids.

I L’Urani què m’inspira? Que el temps corre i se les pira.

Oh, què he dit? He dit el temps, lliscant com dins l’aigua els rems.

I quan drets ens posarem, una estona ballarem.

I les truites menjarem tot pensant com jugarem

El divendres a la tarda disfressats. Mireu com farda!

I ara acabo, poc em resta. Ei, Quaresma, vella honesta,

No t’afanyis, no hi ha pressa. Però vindràs sense fer fressa.

I és per això que dic ben alt: Carnestoltes, tot s’hi val!

No oblideu que aquí, a Esplugues fan molt bones ballarugues.


MOLTA GRESCA I BONA FESTA, SENSE PERDRE MAI LA TESTA !





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada