EL CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT!!!


Un dels jocs de carnestoltes
 El dia  7 de Febrer de 2013 vam celebrar el Carnestoltes. Un dia abans, a classe, ens van dir que havíem de fabricar un sonall per rebre el Carnestoltes.
El pròxim dia l’havíem de portar. Els nens de 4t van fer una comparsa oriental. El Carnestoltes era una nena de 6è: la Yi Ning , xinesa.
Pel dia següent el Carnestoltes va dir que havíem de portar una lletra xinesa a la galta, a la mà... o a qualsevol lloc visible del cos. Vam celebrar la festa del Carnestoltes l’endemà. Jo em vaig disfressar de pallasso amb un corbatí gegant i un barret. L’alumnat de 5è dirigíem els grups per fer els jocs. El meu grup era el de color taronja i anava amb el Gerard i la Sandra de la meva classe. Alguns de 6è es van disfressar de pirata, hippie, capità... Van preparar 10 jocs i el meu grup només en va poder fer 7. Just els que faltaven, eren els més divertits!!!
Els professors es van disfressar en funció del nom de la seva classe: cargols, gallines,abelles...
Va ser una festa molt engrescada i divertida.

Redactora: Irene Hernández (5è)
Correctora: Cèlia Lladonosa(6è)
9-03-2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada