COLÒNIES CICLE SUPERIOR. PLANOLES - 2011

Els nens i nenes del cicle superior de l’escola Lola Anglada vam anar de colònies a Planoles els dies 6,7 i 8 d’abril. L’alberg on vam anar es diu PERE FIGUERA.

El primer dia, que va ser dimecres, vam anar a visitar la Colònia tèxtil Vidal. Per fer energia feien servir el riu Llobregat que estava al costat. L’energia que feien servir era energia hidràulica. També vam veure el naixement del riu Llobregat  a Castellar de N’Hug i després vam arribar a l’alberg.

Després de sopar vam fer jocs de nit molt divertits.

Dijous, el segon dia, vam anar amb el tren cremallera fins a La Vall de Núria i allà vam fer una excursió per veure el paisatge, les plantes i els animals de l’alta muntanya. Ens vam quedar allà fins a la tarda i quan vam tornar a l’alberg ja era tard, vam anar a sopar i a fer jocs de nit.

Divendres, que ja era l’últim dia, vam fer un joc de pistes per observar la natura, que va durar tot el matí, i per la tarda, després de dinar, ja vam anar cap a l’escola, perquè ja s’havien acabat les colònies.

Redactora: Alba Casellas (5è)
Correctora: Martina Galilea (5è)