VISITA A LA MALLOLA

Logo de l'institut La Mallola

El dia 20-2-15 vam anar a visitar l’institut de la Mallola. És molt gran i el tinc molt a prop de casa meva. M’ho he passat molt bé. M’agradaria anar-hi quan surti de l’escola perquè hi han molts amics meus i quan he anat a fer la visita a l’institut m’han agradat molt les activitats que hem fet.


Les activitats que hem fet eren molt xules i molt divertides. N’hem fet dues. Una era que en un microscopi miràvem insectes d’aigua molts petits i n’hi havien 6 o 7. Un altra activitat era que jo i una nena de la classe de l’institut, m’ha ha ajudat a fer una capseta de paper que posava
institut la Mallola i aquesta capseta serveix per posar els bolígrafs.


6-03-2015
Redactor: Gerard Romero (6è)
Correctors: Izan Carrasco (6è) i Berta Cerrillo (5è)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada