CREMA CATALANA: NOM DE LA CLASSE DE P4


Els nens i les nenes de la classe de P4 es diuen: CREMA CATALANA!

La crema catalana és típica de Catalunya i també es pot dir cremada. És una crema pastissera a base d’ou amb sucre caramelitzat. És molt típica de les festes. Es va començar a cuinar al segle XVIII.

EXPERIÈNCIA PERSONAL AMB LA CREMA CATALANA.
Un dia amb el meu pare, volíem fer un postre i vam decidir comprar els ingredients per fer crema catalana. Estava boníssima !! Jo em vaig menjar una mica i el meu pare li va agradar, peró no molt.

INGREDIENTS de la crema
8 rovells d’ou,1 litre de llet, 200 grams de sucre, 40 grams de midó o farina de blat de moro, 1 canó de canyella i una pell de llimona.

Redactor: Àlex Aguilera (6è)
Correctors: Max Martín (6è) i Oscar Rodríguez (6è)
13-11-2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada