CARNAVAL 2016

La comparsa de carnaval 2016
El dijous gras, és el dia que hem de portar una truita decorada a l’escola.
Jo la vaig decorar amb pastanaga, tomàquet, formatge i alfals. A la tarda, és quan ens la mengem.

Desprès del pati del menjador, els de 4t, havien preparat una comparsa. Era molt divertida i alguns anaven en patins!
Al final de la comparsa va arribar el carnestoltes i  ens va donar un missatge: al dia següent havíem de portar un pitet!
Si no el portàvem no podríem entrar a l’escola.

El divendres dia cinc de febrer, tots els nens de l’escola van portar el pitet i tothom va poder entrar.

Els nens de sisè van estar preparant molts jocs perquè el dia de carnaval poguessin jugar tots els nens, dels més petits als més grans. Nosaltres ja no juguem, ajudem als nens petits. Cada grup portava una banderola de diferent color que coincidia amb un collaret del mateix color que duien els nens de cada grup.
Nosaltres ens havíem de fer la disfressa.  Jo em vaig disfressar de cuinera: amb un davantal, un barret de cuinera que li vaig enganxar romaní, macarrons i canyella i em vaig pintar un bigoti d’orella a orella.

Hi havien molts jocs. Un d’ells es deia; arrós tres delícies, un altre es deia la cursa de fruita. Es tractava de portar una peça de fruita a la mà sense que et caigués a terra. Si et queia et posaven nata a la cara! Era molt divertit veure els nens més petits amb la cara plena de nata. Aquest curs és el primer i l’últim on ajudem als nens petits, i l’any vinent serà el primer que prepararem els jocs per a tots els nens i nenes de l’escola.

Redactora: Noa Culebras (5è)
Corretores: Emma Requena (5è) i Laura Ruiz (5è)

10-03-2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada